Pro kupující ze Sloveska mám slovenský účet pro platbu v EUR. Pokyny pro platbu v EUR vám přijdou na e-mail v potvrzení objednávky.

Doprava a platba

Platební podmínky a splatnost

 

1. Objednané zboží je možné zaplatit:

a) platbou pomocí platební brány Comgate,

b) platbou pomocí převodu na účet prodávajícího č. 2400474132 / 2010 vedený u FIO Banky ,po dokončení objednávky.

c) dobírkou

 

2. Všechny objednávky mají splatnost předem nebo v okamžiku převzetí zboží, jeli hrazeno dobírkou. Obvykle bude použita čekací lhůta 14 dní než dojde ke zrušení objednávky ze strany prodávajícího (nevtahuje se na platbu dobírkou).

 

3. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.

 

4. V případě, že nedojde k zaplacení do 14 dní od okamžiku odeslání platebních pokynů, vyhrazuje si prodávající právo objednávku zrušit. Pokud dojde k platbě i po této lhůtě, záleží na prodávajícím, zda-li objednávku obnoví a dodá objednané produkty, nebo vrátí peněžní prostředky zpět.

 

5. V každém případě dojde k pokusu o komunikaci přímo s kupujícím na jeho kontaktní údaje.

 

Dodání zboží (doprava)

 

1. Digitální zboží (Návody)

 Návody jsou v elektronické formě v souboru PDF. K odeslání návodu v PDF formě dojde po zaplacení objednávky přímo do emailové schránky, kterou kupující uvede. Problémy s doručením jsou řešeny operativně podle typu problému (malá velikost schránky, chyba při přenosu, chyba při otevírání apod). Pokud se nepodaří platbu spárovat s objednávkou, odeslání bude odloženo do okamžiku, než bude objednávka přiřazena. V případě chybějícího emailu bude kupující kontaktován na svém uvedeném telefonním čísle.

 

2. Ostatní produkty

 K odeslání dojde po zaplacení objednávky přímo na adresu uvedenou zákazníkem dohodnutou přepravní službou. Problémy s doručením jsou řešeny operativně podle typu problému (ztráta zásilky, poškození apod), a to i v součinnosti s kupujícím. Tyto problémy se objevují zřídka a jsou mimo možnosti ovlivnění ze strany prodávajícího. Pokud se nepodaří platbu přiřadit k objednávce, odeslání bude odloženo do okamžiku, než bude platba přiřazena. V případě chybějícího emailu bude kupující kontaktován na svém uvedeném telefonním čísle. Zásilky jsou vždy baleny tak, aby zboží nebylo poškozeno nebo rozbaleno při standardních přepravních procesech.